FAQ
Tak. Produkty prezentowane na stronie internetowej znajdują się fizycznie w naszym magazynie i sklepie stacjonarnym, a ich sprzedaż jest prowadzona równolegle.
Może się zdarzyć, że produkt który chcesz zamówić przez Internet został sprzedany w sklepie stacjonarnym. Z góry przepraszamy za taką sytuację i zapewniamy, że nasi sprzedawcy postarają się dobrać odpowiedni produkt w miejsce tego niedostępnego.
Rezerwacja produktów nie jest możliwa.
-
Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24
Obsługiwany przez firmę PayPro SA. ul. Kanclerska 15, z siedzibą w Poznaniu. W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayPro SA o dokonaniu płatności przez Klienta.
- Gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy),
Jeżeli potrzebujesz fakturę VAT za dokonane zakupy, zaznacz odpowiednią opcję w czasie wybierania metody płatności za zamówienie.
- Zamówienia o wartości 200zł lub więcej, które zostały opłacone "z góry" są wysyłane za darmo, bez naliczania dodatkowej opłaty kurierskiej.
- Za zamówienia o wartości poniżej 200zł, które zostały opłacone "z góry" pobieramy dodatkową opłatę kurierską w wysokości 15 zł.
Zwrotu produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.
PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.
Wymiany produktu można dokonać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.
PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.
Zakupiony w sklepie Hypeskates.pl sprzęt sportowy oraz odzież jest objęta ROCZNĄ gwarancją producenta lub dystrybutora, chyba że producent lub dystrybutor ustanowi inny okres gwarancji produktu (informacja o okresie gwarancji znajduje się w opisie produktu). Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu winy użytkownika, tj. użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem, złego konserwowania sprzętu, przechowywania w nieodpowiednim miejscu, nie stosowania się do instrukcji użytkowania, wypadków losowych.