Darmowa wysyłka powyżej 200zł

FAQ

Czy oferta sklepu internetowego jest taka sama jak sklepu stacjonarnego?

 

Tak. Produkty prezentowane na stronie internetowej znajdują się fizycznie w naszym magazynie i sklepie stacjonarnym, a ich sprzedaż jest prowadzona równolegle.

Może się zdarzyć, że produkt który chcesz zamówić przez Internet został sprzedany w sklepie stacjonarnym. Z góry przepraszamy za taką sytuację i zapewniamy, że nasi sprzedawcy postarają się dobrać odpowiedni produkt w miejsce tego niedostępnego.

W jaki sposób mogę zarezerwować produkt?

Rezerwacja produktów nie jest możliwa.

Zakupy
Jak mogę zapłacić za zamówione produkty?

 

  1. Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24

    Obsługiwany przez firmę PayPro SA. ul. Kanclerska 15,  z siedzibą w Poznaniu. W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayPro SA o dokonaniu płatności przez Klienta.

  2. Gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy),

Jeżeli potrzebujesz fakturę VAT za dokonane zakupy, zaznacz odpowiednią opcję w czasie wybierania metody płatności za zamówienie.

Ile kosztuje przesyłka?
  1. Zamówienia o wartości 200zł lub więcej, które zostały opłacone "z góry" są wysyłane za darmo, bez naliczania dodatkowej opłaty kurierskiej.
  2. Za zamówienia o wartości poniżej 200zł, które zostały opłacone "z góry" pobieramy dodatkową opłatę kurierską w wysokości 15 zł.
Jak sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moje zamówienie?
Każdorazowo przy zmianie statusu zamówienia otrzymasz informacje drogą mailową. Na e-mail otrzymasz także nr listu przewozowego, dzięki czemu będziesz mógł śledzić paczkę w czasie dostawy.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienia złożone do godziny 16:30 są realizowane jeszcze tego samego dnia a ich dostawa powinna nastąpić następnego dnia roboczego. Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Obsługa posprzedażowa
Kiedy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Zwrotu produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania. 

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

 PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.

Kiedy mogę dokonać wymiany zakupionego towaru?

Wymiany produktu można dokonać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania. 

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

 PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.

Jaki jest okres gwarancji na zakupiony w sklepie sprzęt?

Zakupiony w sklepie Hypeskates.pl sprzęt sportowy oraz odzież jest objęta ROCZNĄ gwarancją producenta lub dystrybutora, chyba że producent lub dystrybutor ustanowi inny okres gwarancji produktu (informacja o okresie gwarancji znajduje się w opisie produktu). Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu winy użytkownika, tj. użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem, złego konserwowania sprzętu, przechowywania w nieodpowiednim miejscu, nie stosowania się do instrukcji użytkowania, wypadków losowych.

W kwestiach związanych z serwisowaniem, naprawą oraz dobieraniem odpowiednich części do zestawu hulajnogowego zapraszamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: porady@hypeskates.pl